Dołącz do nas i zasil grono studentów lub pracowników! » Przekonaj się jak wygląda życie w college'u. » Zapoznaj się z odpowiednimi zakładkami! » Aplikuj już teraz!

123Witamy wszystkich serdecznie na River Falls University of Spokane i zachęcamy do zapisów. Życzymy Wam udanej zabawy, mnóstwa weny i wielu ciekawych wątków. Uprzedzamy, że blog jest jeszcze w fazie przygotowań, więc wszelkie ewentualne problemy należy niezwłocznie zgłaszać pod zakładką administracja. Nasz szablon został przystosowany do przeglądarki Firefox i nie posiada wersji mobilnej.
[10.06.2018] lista obecności
Na blogu pojawiła się kolejna Lista Obecności.

[23.05.2018] post organizacyjny
Na blogu pojawił się już pierwszy post organizacyjny.

[05.05.2018] lista obecności
Na blogu pojawiła się już pierwsza Lista Obecności. → ZAKOŃCZONA.

[23.04.2018] nowe ogłoszenie
Zasada komentarzy właśnie weszła w życie.

[20.04.2018] otwarcie bloga
Zapraszamy do zapisów! Potrzeba nam zarówno studentów, jak i pracowników!

...

Spokane, Waszyngton
maj, rok 2018, semestr wiosenny, 17°C,
prognoza: przelotne opady deszczu
W związku ze spadkiem aktywności oraz zainteresowania autorów blog River Falls University zostaje oficjalnie zawieszony. Oczywiście wątki, które chętne osoby wciąż rozgrywają mogą toczyć się dalej, Administracja nie będzie w nie ingerować. Wiedzcie, że żyjemy i życzymy Wam wszystkim udanej zabawy! ;)

3 marca 2018


Regulamin


ogólne

1.1. Regulamin został stworzony na potrzeby tego bloga. Zabrania się kopiowania go - tak samo zresztą jak wszystkich innych treści, które są własnością strony - bez uprzedniego zapytania.
1.2. Zapisanie się do grona współautorów wiąże się jednocześnie z zaakceptowaniem regulaminu oraz z deklaracją przestrzegania go. Nieznajomość zasad nie zwalnia z ich przestrzegania!
1.3. Blog powstał przede wszystkim z myślą o dobrej zabawie. Miła atmosfera jest niezwykle istotna, więc wszyscy gracze powinni traktować się ze wzajemnym szacunkiem.
1.4. Wszystkich autorów uprasza się o zachowanie kultury i przestrzeganie zasad dobrego wychowania oraz netykiety i ortografii. Wulgaryzmy poza wątkami są dozwolone, jednak prosimy o umiar. 
1.5. Na blogu zabrania się umieszczania treści nieodpowiednich, a także tych mogących urazić innych użytkowników. 
1.6. Naruszenie regulaminu skutkować będzie zwróceniem uwagi lub upomnieniem. Nagminne łamanie zasad skutkować będzie z kolei przedsięwzięciem bardziej drastycznych środków.
1.7. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany całego regulaminu lub dowolnego jego punktu. W takiej sytuacji zobowiązuje się poinformować o tym autorów na stronie głównej bloga.



zapisy

2.1. W celu dołączenia do bloga, po uprzednim zapoznaniu się z regulaminem, należy w odpowiedniej zakładce pozostawić swój adres email oraz słowo klucz na znak, że nie został on przejrzany jedynie wybiórczo.
2.2. Na wysłanie zaproszenia administracja daje sobie około 48 godzin. 
2.3. Na odebranie zaproszenia i opublikowanie karty postaci autor ma tydzień. W zakładce administracja można poprosić o przedłużenie tego terminu o kolejne pięć dni. Przedłużenia można dokonać tylko raz.
2.4. W przypadku niedotrzymania terminów zaproszenie zostanie cofnięte.



karta postaci

3.1. Przed przystąpieniem do tworzenia karty postaci należy dokładnie zapoznać się z pozostałymi zakładkami. W celu łatwiejszego przyswojenia informacji polecamy skorzystać z przewodnika
3.2. Na start każdemu autorowi wolno stworzyć maksymalnie dwie postaci. Pozwolenie na posiadanie kolejnej będzie rozstrzygane indywidualnie przez administrację. Zaniedbanie któregokolwiek z poprzednich dwóch bohaterów skutkować będzie natychmiastowym odrzuceniem prośby.
3.3. Jeśli autorowi brak jest doświadczenia w kodowaniu, karty postaci należy tworzyć według wzoru. Tym bardziej zaprawionym w boju dajemy wolną rękę jednak upraszamy o zachowanie podstawowej kolorystyki bloga, a także wszelkich walorów estetycznych. 
3.4. Prosimy o niepowielanie imion, a także nazwisk, jeśli postaci nie są połączone więzami rodzinnymi. 
3.5. Zabrania się tworzenia postaci wyraźnie inspirowanych tymi z dzieł filmowych, literackich itp..
3.6. Po zakończeniu tworzenia każda karta postaci powinna zostać zaopatrzona w tytule dopiskiem "GOTOWA" w celu sprawdzenia jej przez administrację.
3.7. Po sprawdzeniu autor ma dwa dni na wprowadzenie poprawek. Dopiero po otrzymaniu dopisku "ZAAKCEPTOWANA"  można opublikować kartę.
3.8. Uprzedzamy, że każda postać niezgodna z tematyką, regulaminem, realiami itd. nie zostanie zaakceptowana.
3.9. Każda karta powinna zostać oznaczona etykietami: KP oraz imię i nazwisko postaci. Wszystkie dodatkowe informacje (relacje, inne) należy oznaczyć jako: dodatkowe oraz imię i nazwisko, a także opublikować z datą 01.01.2015 r.
3.10. Każda karta postaci powinna zawierać wszystkie informacje wypisane we wzorze.



limity & rezerwacje

4.1. Rezerwacji dokonujemy wyłącznie w komentarzu pod zakładką rezerwacje; wszędzie indziej prośby te będą ignorowane i usuwane.
4.2. Zarezerwować możemy: stanowisko objęte limitem, wizerunek, postać wolną, pokój.
4.3. Nie można zarezerwować: imienia postaci, nazwiska oraz stanowiska nieobjętego limitem (w tym przypadku obowiązuje zasada kto pierwszy, ten lepszy).
4.4. Rezerwacji dokonujemy na okres tygodnia. Istnieje możliwość przedłużenia tego okresu o kolejne pięć dni, jednak możemy dokonać tego tylko raz.
4.5. Podstawowe limity zostały opisane w odpowiednich zakładkach i przedstawiają spis stanowisk oraz funkcji, które na blogu nie powinny występować w zbyt dużej liczbie.
4.6. O zajęciu pozycji objętej limitem (bez uprzedniej rezerwacji) należy powiadomić nas pod zakładką administracja.



obecności & nieobecności

5.1. Obecność na blogu sprawdzana będzie przede wszystkim poprzez comiesięczne listy obecności. Każda lista będzie trwała siedem dni, a po przekroczeniu tego terminu karty postaci autorów, którzy nie zostawili pod nią komentarza z potwierdzeniem aktywności, zostaną przeniesione do wersji roboczej (nie dotyczy autorów na urlopach).
5.2. W wersji roboczej karty będą przechowywane tydzień, a następnie (bez odzewu ze strony zainteresowanych) usuwane z bloga wraz z adresem mailowym ich autora.
5.3. Administracja nie przyznaje urlopów na czas nieokreślony.
5.4. Najdłuższy urlop może trwać cztery tygodnie i nie musisz podawać w nim powodów swojej nieobecności - wystarczy, że zostawisz informację w komentarzu pod zakładką nieobecności.
5.5. W zgłoszeniu należy podać przybliżoną datę powrotu, a także wymienić wszystkie swoje postaci.
5.6. Przypadki urlopów dłuższych niż cztery tygodnie administracja będzie rozstrzygała indywidualnie, jeśli autor określi datę powrotu i poda konkretny powód tak długiego okresu nieobecności.
5.7. Dla autorów, którzy wiedzą, że w najbliższym czasie ich aktywność drastycznie się zmniejszy, a nie chcą brać urlopu (ponieważ, na przykład nie wiedzą ile dokładnie potrwa) istnieje proste rozwiązanie. Wystarczy zgłosić taką prośbę w tej samej zakładce, a administracja cofnie kartę postaci do wersji roboczej i na czas jej zawieszenia przetrzyma wszystkie rezerwacje.
5.8. Po upływie trzech miesięcy, bez żadnego odzewu ze strony zainteresowanego, rezerwacje zostaną cofnięte i umieszczone na blogu jako wolne.



shoutbox

6.1. Należy przestrzegać kultury oraz ogólnie przyjętych zasad netykiety, a także ortografii. Nikt nie będzie nikogo ścigał ze słownikiem, ale miło by było, gdyby wypowiedzi były czytelne i przejrzyste.
6.2. Shoubox nie służy do ustalania przebiegu wątków, takie sprawy należy rozstrzygać mailowo bądź pod kartami postaci.
6.3. Używanie wulgaryzmów oraz innych, brzydkich zwrotów jest jak najbardziej dozwolone, jednak uprasza się o umiar.
6.4. Zabronione jest obrażanie innych użytkowników. Czat nie jest miejscem do rozstrzygania prywatnych sporów.
6.5. Dołączając do rozmowy należy przywitać się ze wszystkimi, nie tylko ze znajomymi lub wybranymi osobami.
6.6. Tematyka rozmów nie jest odgórnie ustalona, ale bardziej kontrowersyjne (zboczone/brutalne/nieetyczne) dyskusje należy podejmować dopiero po godzinie 21 za ogólną zgodą reszty użytkowników obecnych na czacie.
6.7. Wszelkiego typu SPAM jest zabroniony. Jeśli chcesz zareklamować swoją stronę, istnieje do tego konkretna zakładka.
6.8. Wklejanie linków do zdjęć, gifów lub filmików nie jest zabronione, ale prosimy nie zasypywać czatu nadmiarem twórczości radosnej.
6.9. Każdy problem należy od razu zgłaszać administracji prywatnie lub w komentarzu pod przeznaczoną do tego zakładką.


polityka prywatności

7.1. Na tej stronie używamy plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony, są udostępniane Google, więc korzystając z niej, zgadzasz się na to. Dla pewności zajrzyj do polityki prywatności Google i dowiedz się więcej na ten temat.
7.2. Shoutbox umieszczony na River Falls pochodzi z ogólnodostępnego serwisu Deszczowce.pl, który posiada własną politykę prywatności, gdzie również informuje o możliwości zapisywania Waszych plików cookie. Korzystając z czatu zgadzasz się na to.
7.3. By brać czynny udział w zabawie na naszej stronie wystarczy podać swój adres e-mail (pozostawienie go jest całkowicie dobrowolne), który może zostać wykorzystany przez administrację w późniejszym czasie na przykład do prywatnego kontaktu. Informujemy jednak, że nie udostępniamy Waszych adresów mailowych osobom trzecim. Wyjątkiem mogą być sytuacje, w których autor wyrazi na to zgodę.W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w współtworzenia bloga, adresy te są usuwane z listy autorów.
7.4. Nie przechowujemy kopii treści umieszczonych na stronie River Falls przez samych autorów, wyjątkami są posty przeniesione przez administrację - zgodnie z regulaminem - do wersji roboczych. W przypadku rezygnacji z zabawy Wasze karty postaci są tam umieszczane na stosowny okres czasu na wypadek, gdyby ktoś chciał do nas wrócić, a później zostają usunięte wraz z dodatkami do nich. Pozostawiamy w publikacji wasze posty fabularne oraz komentarze, które mogą mieć wpływ na dalszą rozgrywkę innych graczy. Za pozostałe treści przechowywane na blogu nie ponosimy odpowiedzialności.
7.5. Zarówno Wasze adresy mailowe, jak i treści udostępnione przez Was lub przechowywane na blogu mogą - na życzenie autora - zostać w każdej chwili usunięte przez administrację.

Uczestnictwo w życiu River Falls University jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych. Pamiętajcie, że każdy z Was ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich poprawiania.


dodatkowe

8.1. Każda zakładka ma swoje własne, indywidualne przeznaczenie, by uniknąć bałaganu i ułatwić administracji pracę, a autorom poruszanie się po blogu i uzyskiwanie informacji, dlatego tak ważne jest, by zapoznać się z każdą z nich.
8.2. W celu akceptacji zgłoszenia należy w komentarzu pod postem z zapisami wraz z adresem mailowym zostawić słowo klucz. W tym przypadku, pod koniec zgłoszenia należy po prostu dopisać przypadkowy wyraz (prosimy, aby słowa się nie powtarzały). Jego długość i znaczenie nie są ważne, powinien jednak zamykać się w ramach języka polskiego.
8.3. Odstępy między kolejnymi postami prezentują się następująco:
karta postaci → karta postaci » dwie godziny i trzy komentarze od różnych autorów (autorzy, których karty zostały dopiero zaakceptowane, i którzy czekają w kolejce do publikacji nie są wliczani); 
post → post » pełne 24 godziny i przynajmniej jeden komentarz;
karta postaci → post » trzy godziny i trzy komentarze od różnych autorów;
post → karta postaci » sześć godzin i przynajmniej jeden komentarz.
8.4. Prosimy także o witanie nowych postaci oraz komentowanie postów fabularnych. Nie nie są one obowiązkowe, ale stanowią miły dodatek, który wszyscy powinniśmy docenić.



Brak komentarzy: